Jag önskar..

Jag önskar du var hemma på kvällarna, att du la dig med mig och bara höll om mig.
Jag önksar du ville vara med mig, bara vara, någon gång iaf.
Jag önskar du kunde stanna hemma, ist för att gå på fest.
Jag önskar du kunde se, att jag behöver dig mer än någonsin just nu..

Men jag vet att du måste vara borta.
Jag vet att du vill vara med dina vänner.
Jag vet att du vill ut och festa.
Jag vet du vet att jag behöver dig..

Men jag önskar att du kunde stanna hemma.
Att du kunde lägga dig i sängen, med mig, utan att slå på datorn.

Jag önskar du förstog hur mycket det betyder för mig, att du stannar.
Jag önskar det var nått jag kunde göra, för att få dig o stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0