...

vandrar på stigen försöker hitta vart jag ska gå
men vart är stigen då, det är svårt, men det går ändå
rätar på ryggen och visar att jag är stark
för jag kan klara allt, jag vet att jag kan, för jag är stark
det livet jag har levt, ganska skevt, men överlevt
för problem går att vända, jag svär att det löser sig
tålamod, du kommer hem, blir bra igen
så länga du bara visar dem att du klarar dig själv
det är bättre än du vet, du måste bara se
försök att orka mer, och vägra falla ner
jag har kämpat flera år, kanske det är så
att det aldrig läks sår, men försök att inte tänka påt
spiralen av mörkret, du måste bryta mönstret
stäng av alla röster, din hörsel, och tänk på dig först men
det kan va svårt när allting bara går emot
men det kommer att gå bra om du bara har tålamod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0